REGULAMIN PUBLIKOWANIA I WERYFIKACJI OPINII W SKLEPIE INTERNETOWYM
1. Do publikacji opinii uprawnieni są Klienci,
którzy dokonali zakupu w Sklepie internetowym i korzystali z Produktu. Przesłanie
opinii do Sprzedawcy jest możliwe w każdym czasie.
2.
Wystawione przez Klienta opinie są publikowane
przez Sprzedawcę w Sklepie i są dostępne dla wszystkich odwiedzających Sklep.
3.
Sprzedawca
publikuje zarówno pozytywne jak i negatywne, jeśli takie pochodzą od Klientów,
którzy dokonali zakupu w Sklepie i używali Produktu.
4.
Klient
powinien formułować opinie w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny.
5.
Zakazane
jest zamieszczanie opinii:
a)
bez
uprzedniego dokonania zakupu w Sklepie;
b)
wypełniających
znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
c)
naruszających
dobra osobiste Sprzedawcy lub osoby trzeciej;
d)
używając
wulgaryzmów i innych słów powszechnie uznawanych za obraźliwe;
e)
przygotowanych
na zlecenie przez firmy świadczące usługi związane z opiniami w
internecie.
a) umożliwienie wyrażenia opinii mailowo na
indywidualną prośbę wysłaną przez Sprzedawcę;
b) publikowania opinii na profilu Sprzedawcy w
mediach społecznościowych;
c) na niektórych kartach z opisami usług lub
produktów.
7.
W ten
sposób pozyskane opinie Sprzedawca umieszcza na stronie Sklepu.
8. W przypadku udzielenia opinii niespełniającej
wymagań przewidzianych w Regulaminie Sprzedawca może odmówić jej publikacji
9. Reklamacja związane z publikowaniem i
weryfikacją opinii można składać na adres Sprzedawcy:
a) pocztowy: QM System Agnieszka Krawczuk, ul.
Poziomkowa 16, 32-085 Giebułtów
b) e-mail: kontakt@manufakturaporzadku.pl
10. Składając reklamację podanie w opisie
reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu
reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych
kontaktowych, co ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają
na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
11. Sprzedawca
ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
od dnia jej złożenia.
12. Administratorem danych osobowych osób
publikujących opinie jest Sprzedawca.
Obowiązuje od 1.1.2023